Friday 17 February 2012

Happy Birthday Darling :)

on this date > 14.02.2012 was Intan's Birthdayy . nice date kann ? Valentine's Day tuuu , korang ada ? hahaha :D .  Aku , Putry , Nadya , Yanaa , and Mus plan la nak salutkan tepung dekat birthday girl tuu . so balek sekolah kiteorg gerak ke gerai aiskepal . dah puas menikmati ais kepal , and ITS SHOW TIME :D hahaha # gelak jahat ;) habis tepung berterbangan di awangan ...... ecehhh , haha ayat budak sastera bak kate farah diyana . and talking bout her , dia tkdpt dtg :'( saddddd . yang paling best , semua kejar eika cus dia sorang je yang belum kene tepung , tak adil lah kan ? so lintang pukang kiteorang mengejar dia , hahah padan muka :P 

baling-baling tepung , jam pun da menunjukkan pukul 5 petang , so its time to go lahh . kiteorang sume balik menuju tempat yang ingin dituju . Bestnyeee jadi birthday girl yang kene sapu ng tepung kan ? aku tak pernah mengalaminye ouhh , sebab ape , sebabbbbb asal birthday aku je exam , asal exam je birthday aku . hahahaha , sekaligus mengingatkan korang pada tarikh istimewa aku tuu , hahaha . 

winkwink :3  20.MEI.2012 tawww !! namoh lupe lupe , heee :D

No comments:

Post a Comment