Monday 28 November 2011

YASMEEN YAACOF :)

Haish korang ni , tak sah if tak tulis pasal aku kan ? (perasan lebih pulakk aku ni kann , haha ) Anyway , its my turn nak story pasal korang pulak yeaa . Mangsa kali ni is Nur Yasmeeen a.k.a Meentot .

Korang tau tak dia ni siapa ???  Haaa , for ur information dia ni kakak aku tau . My Beloved Sister Forever Ever , haha . Kami ni adik beradik tak SEibu , tak SEbapa , tak SErahim , tak SEdarah , tak SEdaging tapi kiteorang se-kelas , se-umur dan the most important iss kami SEBAYA :) So relationship kiteorang  ni , paham paham jelah ;) Kami BFF , taww :3 dia just tua berape bulan dari aku je. Aku yang mengedik terlebih anggap dia kakak , just fyi lah kan , haha .

YASMEEN  : aku sayang gila dkt kau . kaulah tempat aku menumbuk , menampar , mencubit , melepas geram . haha , sorry wehh . semuanya adalah tidak disengajakan :') kau jugak tempat aku luahkan perasaan yang terpendam di dalam hati , tempat aku menangis . dan kau tak suka kan aku menangis even benda tu da jadi fav aku sekarang ni .

Aku tulis pasal kau ni , just for fun . if boleh , jangan la pindah , pleasee . siape nak jadi beg tinju aku nanti ? :') hahaha , joking je kak . thanks dude , for happy kan aku selama ni . thankyouuu so much <3 kak , aku sayangg kau . THE END

No comments:

Post a Comment